PGE rozpoczyna kampanię wizerunkową, czyli gdzie ten kryzys? |
|
|
|
Autor: Andrzej Nalepa
|
03.04.2013. |
Polska Grupa Energetyczna (PGE) zapowiedziała rozpoczęcie kampanii wizerunkowej. Przytoczę za WNP.pl Cyt.:"Pierwsza od wielu lat kampania wizerunkowa ma wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki PGE na rynku, a tym samym wzbudzić zainteresowanie i zaufanie wśród odbiorców. 30 sekundowy spot reklamowy skupia się przede wszystkim na procesie wytwarzania energii. PGE Polska Grupa Energetyczna przedstawiona jest w nim jako firma duża, stabilna i niezależna – poinformowała PGE". Równocześnie Zarząd PGE S.A. próbuje wytłumaczyć pracownikom konieczność zamrożenia płac... I jeszcze jeden cytat: "Kampania prowadzona będzie w telewizji, prasie oraz internecie. Wykorzystane zostaną też siatki wielkoformatowe, środki transportu miejskiego oraz spoty w kinach. Działania reklamowe potrwają do końca maja". Pieniądze mogą być wyrzucone w błoto, bo za chwilę spory zbiorowe i protesty mogą zniweczyć całą kampanię podnoszenia zaufania do PGE. Chyba, że nie chodzi o kampanię reklamową a wspierającą! Cel zbożny i zlecający może wyrazić swoje różne życzenia... W momencie szukania oszczędności wydaje się to bardzo głupio wydany pieniądz. Ale cóż my maluczcy możemy wiedzieć o ukrytych celach możnych tego świata...
|
Zmieniony ( 08.04.2013. )
|